Kampaň na podporu dánského cideru Somersby se z instoru rozšířila i na ontradové prostředí letních lokací. A stálo to za to.

 

Global Marketing reagoval na zadání Budějovického Budvaru, který chtěl hlavně lidem dopřát to, co k cideru patří... Zábavu a osvěžení.

Hostesky v oblečcích jablečných farmářek rozdávaly samply vychazeného cideru a motivovaly návštěvníky koupališt nebo letních zahrádek, aby si s nimi zasoutěžili. Zákazníci se buď mohli strefit do jablka, které leželo na hlavě sličné dámy nebo přejít dvoumetrovou čáru s jablkem na hlavě! Odměnou jim byly retro brýle nebo plážová obuv.

Celkově ochutnalo bezmála 5400 lidí a 2129 z nich si odneslo zasloužený dárek.

Podívejte se, jak akce probíhala v reálu v krátkém videu:  

http://www.youtube.com/watch?v=xALePnBIiR8&feature=youtu.be

Odběr novinek