Ve dnech 31.10. - 2.11. jsme na ochutnávkových akcích nasadili jako první na trhu přístroje pro získávání zpětné vazby od zákazníků.

Původně finský projekt "Happy or not" funguje velmi jednoduše. Zákazníci zhodnotí provedení akce kliknutím na jeden ze čtyř smajlíků v závislosti na spokojenosti / nespokojenosti.

Přístroj sám odesílá okamžitě po skončení akce hodnocení do online systému, kde je k náhledu komplexní report.

Zařízení byly nasazeny na čtyřech šestihodinových akcích a svou míru spokojenosti dalo najevo celkem 685 lidí. Response se pohybovala okolo 60% a více než 75% zákazníků hodnotilo akci jako jako velice povedenou.

Global Marketing plánuje v budoucnu svou práci se zpětnou vazbou přímo od zákazníka dále rozšiřovat a nasazovat zařízení "Happy or not" na větším počtu akcí.

Níže si pro ukázku můžete prohlédnout jeden z reportů.

 

 

 

 

Odběr novinek