V rámci spolupráce se společností Bonavita realizujeme novou hosteskovou kampaň.
Jednotící koncept "Dobré zprávy" propaguje Musli 3 druhy čokolády, Dobré z ovsa a Choco Balls.
Část kampaně probíhá formou samplingu v outdoorovém prostředí vytipovaných frekventovaných míst (křižovatky, office, náměstí, stanice metra).
Jiná část kampaně paralelně probíhá v instore prostředí moderního trhu, kde hostesky "kamelotky" komunikují dobré zprávy z Bonavity.
Jedna taková dobrá zpráva se týká možnosti vyhrát vzorek Choco balls, pokud se jim podaří "školácký kousek" s vlaštovkou.
Cereálie byly podávány s lahodným jogurtem v rámci crosspromotion se společností Madeta.
Děkujeme za důvěru...
© Copyright 2013 | Všechna práva vyhrazena Global Marketing, s.r.o.
webdesign 2bcreative.cz