Data

DATA – dynamicky se rozvíjející divize společnosti Global Marketing.

Prostřednictvím nových datových produktů a procesů, které jsou doplněné speciálním projektem www.dataonline.cz reaguje naše společnost na rychle rostoucí požadavky klientů v oblasti sběru, analýzy a reportingu dat, které se stávají nedílnou součástí jejich firemních procesů.

Monitoringem s námi získáte nejen skutečné informace o fyzickém stavu svého portfolia, ale i současně:

  • kompletní  informace o zastoupení  konkurence na trhu
  • podíly v jednotlivých zbožových kategoriích, sortimentních skupinách
  • přehled a podíl značek až po podrobný seznam jednotlivých produktů

Nedílnou součástí získaných informací je aktuální cena a její typy – od běžné, přes letákovou (akční), až po definici slev a výprodejů.
Při pravidelné spolupráci sledujeme vývoj cen nejen ke konkrétním produktům, ale i ve skupině, kategorii a značce.
 
Samozřejmostí je reporting ve formátu Excel a QlikView.

 

Sběr dat

Specializovaná divize společnosti 
Všechna potřebná data jsou scanována  v jediném kroku !  (cenová úspora)

  • Cena a její typ  (price monitoring)
  • Počet facingů (assortment shelf, shelf share monitoring)
  • Podíl na druhotném umístění (share of secondary placement)

Metodika sběru

Z konkurenčních důvodů je metodika sdělována výhradně
přímým zájemcům o naše produkty

Mám zájem o informace

Info o software

Vlastní software vyvinutý společností Global Marketing s.r.o.

  • Fungování software v modu OFF i ON.
  • Používáme hardware společnosti DELL.

Zpracování dat

On-line režim v prostředí SYMES
Zcela automatický proces zpracování dat
Controlling audit
Data jsou k dispozici do 20 minut od ukončení sběru

Datové výstupy

  • Excel
  • QlikView
  • Export dat do systémů klienta